Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
    Работата е там, че е трудно за демонстриране. В движение почва да скърца, да кажем, след 10-ина км. Като спра, при слизането от колата се чува леко поскърцване, след това каквото и да правя на място не мога да го чуя повече. И тъпото е, че се появява предимно в горещо време.
    Ако при завиване се обажда,трябва да е долен,защото горния не участва....вече ако е при неравност
    Това поскърцване при слизане,както казваш,може и тампонче да е ...знам ли.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • 1. Тампоните на горните носачи смазани/гресирани ли са?

      2. Друга причина за скърцане подобно на стар, пиратски кораб при движение по неравности са тампоните на стабилизиращата щанга.

      3. "Полиуретанизиран" ли си някъде?
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Яяя бърз въпрос. Как да измъкна облегалките за глава на пущуната? Как ли не ги дърпах иии не излизат?

        -----------
        Пай сеее ...
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
          Яяя бърз въпрос. Как да измъкна облегалките за глава на пущуната? Как ли не ги дърпах иии не излизат?

          -----------
          Пай сеее ...
          Трудно! Трябва да разкопчаеш тспицерията на гърба и по някакъв начин да бръкнеш догоре и да махнеш двата щплента отвътре.Иначе няма да излезе.
          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
          Продавам Алфи на части!

          Comment


          • Ааа майкоооо. Продължавам да се убеждавам,че жилата на ръчната са единственото нещо,което са мислили докато ги правят. Задната облегалка не пада,подглавниците не се свалят лесно... ще паля флексата май

            -----------
            Пай сеее ...
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              Ако при завиване се обажда,трябва да е долен,защото горния не участва....вече ако е при неравност
              Това поскърцване при слизане,както казваш,може и тампонче да е ...знам ли.
              В 10-ката, миналата година се обади шарнирът на долния ляв носач, точно този беше първоначалния симптом - скърцане при въртене на волана на място, после вече стана страшна работа Спринцовката с масълцето тогава не помогна особено, а бая му вкарах. Този път обаче няма такъв симптом, а първата ми мисъл бяха долните носачи, тъй като сложих ATEC, надявам се да не са се обадили те, и то толкова скоро.

              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              1. Тампоните на горните носачи смазани/гресирани ли са?

              2. Друга причина за скърцане подобно на стар, пиратски кораб при движение по неравности са тампоните на стабилизиращата щанга.

              3. "Полиуретанизиран" ли си някъде?
              1. От както са сменени (ТРВ) преди 2 години не са пипани.
              2. Миналата година бяха проверени при смяната на долните носачи и си бяха ок, но кой знае
              3. Не, а и не ми допада като идея

              Като се поосвободи Румен ще я карам за преглед Дано не е нещо дето вече съм го сменявал, че така най ме е яд, вече го ядох с един термостат дето бях взел от АХМ-ауто и протече на 12-тия месец.


              Comment


              • Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                Ааа майкоооо. Продължавам да се убеждавам,че жилата на ръчната са единственото нещо,което са мислили докато ги правят. Задната облегалка не пада,подглавниците не се свалят лесно... ще паля флексата май

                -----------
                Пай сеее ...
                По-надолу има тема дигната от колега днес...клещи, парцали и се върти....не четох подробно..виж там, не се сваля тапицерията..
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                  В 10-ката, миналата година се обади шарнирът на долния ляв носач, точно този беше първоначалния симптом - скърцане при въртене на волана на място, после вече стана страшна работа Спринцовката с масълцето тогава не помогна особено, а бая му вкарах. Този път обаче няма такъв симптом, а първата ми мисъл бяха долните носачи, тъй като сложих ATEC, надявам се да не са се обадили те, и то толкова скоро.


                  1. От както са сменени (ТРВ) преди 2 години не са пипани.
                  2. Миналата година бяха проверени при смяната на долните носачи и си бяха ок, но кой знае
                  3. Не, а и не ми допада като идея

                  Като се поосвободи Румен ще я карам за преглед Дано не е нещо дето вече съм го сменявал, че така най ме е яд, вече го ядох с един термостат дето бях взел от АХМ-ауто и протече на 12-тия месец.
                  Започни със стаб щангата

                  Comment


                  • Нямам условия, инструменти, най-вече познания и опит с такива неща, така че отива на доктор
                    Ако се окажат тампоните на стаб щангата ще съм доволен. Ще пиша какво се е оказало като инфо за колеги с подобни симптоми, поне да знаят какво да очакват, но в близките седмица-две...


                    Comment


                    • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                      1. От както са сменени (ТРВ) преди 2 години не са пипани.
                      Тук май ще да е проблема
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                        Нямам условия, инструменти, най-вече познания и опит с такива неща, така че отива на доктор
                        Ако се окажат тампоните на стаб щангата ще съм доволен. Ще пиша какво се е оказало като инфо за колеги с подобни симптоми, поне да знаят какво да очакват, но в близките седмица-две...
                        По принцип отвиваш двете биалетки за да освободиш стаб щангата и почваш да я движиш. То со показва

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                          В 10-ката, миналата година се обади шарнирът на долния ляв носач, точно този беше първоначалния симптом - скърцане при въртене на волана на място, после вече стана страшна работа

                          Може ли малко информация какво да очаквам или какво да гледам ако имам същият шум ? Наскоро смених всичките носачи, но се чува някакъв шум ако въртя на място волана.
                          При смяната ми казаха, че лагерите на тампона на амортисьора ( най-горе където се закрепя амортисьора, нали има "легло" с лагер в него ) може да тръгнат в скоро време и се "надявах" да е той, а не долен носач.
                          156 Sportwagon 1.9JTD

                          Comment


                          • Няма лагер! Окачването не е Макферсон!
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщение
                              Може ли малко информация какво да очаквам или какво да гледам ако имам същият шум ? Наскоро смених всичките носачи, но се чува някакъв шум ако въртя на място волана.
                              При смяната ми казаха, че лагерите на тампона на амортисьора ( най-горе където се закрепя амортисьора, нали има "легло" с лагер в него ) може да тръгнат в скоро време и се "надявах" да е той, а не долен носач.
                              Диагностицираха го в сервиз, и то малко трудно, защото проблемния шарнир нямаше някакви особени луфтове, така че за съжаление не мога да дам насоки В моя случай положението се влоши драстично за период от около 20 дена, докато пристигнат новите носачи. От леко скърцане при въртене до УЖАСЯВАЩО постоянно скрибуцане, каращо всеки в радиус от 50 метра да се обръща, без преувеличение. Ако не може да се диагностицира точно, на твое място бих поизчакал, иначе рискуваш да смениш здрави части.


                              Comment


                              • acho_ : мерси за информацията

                                Да попитам за колата в подписа - нали някои спортвагони имат 12V изход ( букса за запалка ) отзад в багажника.

                                Някои знае ли дали всички коли имат изведени кабели за тази връзка или само тези със cd changer/буфер отзад ?

                                Или алтернативно - може ли насоки къде да гледам за подобна информация.
                                156 Sportwagon 1.9JTD

                                Comment

                                Working...
                                X